Karolina Sielska – Bielska

Z zamiłowania i wykształcenia antropolog kultury i service designer. Od 15 lat związana z branżą IT i środowiskiem finansowo-księgowym oraz healthcare. W Symfonii od ponad trzech lat w roli CX Managera, odpowiedzialnego za zbudowanie myślenia skierowanego na potrzeby klientów. Przez ostatnie dwa lata prezeska Fundacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań, mających na celu poprawienie doświadczeń małych pacjentów i ich opiekunów.

Wydarzenia prowadzone przez prelegenta

sobota, 29 marca

13:00

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

JAKI WPŁYW NA ROZWÓJ SZKOŁY MAJĄ DOŚWIADCZENIA UCZNIÓW I ICH RODZICÓW?

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Czy wiesz, że 73% klientów przy podejmowaniu decyzji kieruje się doświadczeniami? Dowiesz się, czym jest doświadczenie klientów, jak poszerzać grono zadowolonych klientów i dlaczego negatywne opinie to skarb. Otrzymasz wskazówki, od czego zacząć i jak wprowadzać zmiany doceniane przez kursantów.