Z zamiłowania i wykształcenia antropolog kultury i service designer. Od 15 lat związana z branżą IT i środowiskiem finansowo-księgowym oraz healthcare. W Symfonii od ponad trzech lat w roli CX Managera, odpowiedzialnego za zbudowanie myślenia skierowanego na potrzeby klientów. Przez ostatnie dwa lata prezeska Fundacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań, mających na celu poprawienie doświadczeń małych pacjentów i ich opiekunów.
13:00
13:00 - 13:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Czy wiesz, że 73% klientów przy podejmowaniu decyzji kieruje się doświadczeniami? Dowiesz się, czym jest doświadczenie klientów, jak poszerzać grono zadowolonych klientów i dlaczego negatywne opinie to skarb. Otrzymasz wskazówki, od czego zacząć i jak wprowadzać zmiany doceniane przez kursantów.