Od wielu lat działa w branży edukacyjnej, zdobywając doświadczenie zarówno w zarządzaniu szkołą, jak i prowadzeniu kursów. Z siecią Edu Bears związana jest od 2020 roku, kiedy to stawiała pierwsze kroki jako lektorka, a następnie pełniła rolę opiekunki metod Teddy Eddie i Savvy Ed w jednym z Akredytowanych Centrów Metody. Obecnie pracuje w Centrum Obsługi Klienta Edu Bears, gdzie jako Junior Customer Service Specialist and B2B Support Assistant zajmuje się wsparciem biznesowym i opieką nad polskimi i zagranicznymi licencjobiorcami. W wolnych chwilach oddaje się tworzeniu kolaży, zgłębianiu tajników kuchni indyjskiej oraz praktykowaniu jogi.
12:00
12:00 - 12:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Jakie dane warto zbierać w szkole językowej, kiedy to robić i dlaczego to ważne. Pokażemy, jak interpretować te informacje, by lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i skutecznie rozwiązywać problemy. Poznasz narzędzia analizy, które przygotują Cię na nadchodzący sezon zapisów.