Od wielu lat związana z obsługą klienta w branży edukacyjnej, jak również w innych sektorach. Doświadczenie w pracy z klientem pozwoliło jej zrozumieć, że kluczem do sukcesu są relacje i to na nie stawia w swojej codziennej pracy. Obecnie pracuje w Edu Bears na stanowisku Junior Customer Service Specialist & B2B Support Assistant. W swojej pracy wspiera licencjobiorców w rozwoju biznesu oraz czuwa nad procesem wdrożenia metod Edu Bears. Z wykształcenia jest filologiem włoskim z zamiłowaniem do języków. Prywatnie mama 4 letniej Zuzi, która uwielbia Misia Teddy Eddie. Odpoczywać uwielbia zaszywając się razem ze swoją rodziną w górskiej chacie lub innym zacisznym miejscu, gdzie ładuje baterie aby móc znów w pełni dzielić się dobrą energią z innymi.
14:00
14:00 - 14:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Wspólnie z nami stworzysz całoroczne kalendarium działań dla Twojej szkoły językowej! Dowiesz się, jak zaplanować administracyjne obowiązki, by zorganizować pracę szkoły od początku do końca roku. Zdobądź narzędzia, które usprawnią codzienne funkcjonowanie placówki.