Absolwentka filologii angielskiej i pedagogiki specjalnej Uniwersytetu Opolskiego. Prywatnie mama 8-letniego kursanta Savvy Ed, pasjonatka biegania i jogi. W pracy zawodowej od początku świetnie odnajdywała się w pracy z najmłodszymi, gdzie wraz z nimi przenosi się w świat dziecka. Pracę metodami Edu Bears zaczęła w 2018 roku w SJO Educato na stanowisku Opiekuna Metody, a od 2022 jako Teddy Eddie Lesson Supervisor przygotowuje lektorów i lektorki do roli OM Teddy Eddie. Od 2023 Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny, której zasady stara się wdrażać nie tylko na zajęciach, ale i w życiu prywatnym. Na zajęciach dużą wagę przykłada do budowania relacji z dziećmi i ich rodzicami, stawia na sporą porcję zabawy i rozwijanie umiejętności językowych moich uczniów. Postępy jej uczniów oraz ich radość, a często zaskoczenie z własnych osiągnięć i możliwości są dla niej największą motywacją.
10:00
10:00 - 10:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Porozmawiamy o tym, jak dobierać gry do poziomu zaawansowania grupy. Kiedy planować pracę w parach/małych grupach i dlaczego tak wcześnie? Jak wyjaśniać zasady zabawy? Praca na przykładach, użycie gadżetów.
13:00
13:00 - 13:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Nauczysz się, jak pracować z piosenkami i rymowankami zgodnie z zasadą 3F i frameworkami w roli drogowskazu. Pokażę Ci, jak zaciekawić uczniów nową piosenką, kiedy odejść od nagrania i jak pracować w parach i grupach. Przeanalizujemy pracę z cut-outs i dochodzenie do produkcji, a także wasze pytania i wątpliwości.
14:00
14:00 - 14:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Nauczysz się, jak pracować z piosenkami i rymowankami zgodnie z zasadą 3F i frameworkami w roli drogowskazu. Pokażę Ci, jak zaciekawić uczniów nową piosenką, kiedy odejść od nagrania i jak pracować w parach i grupach. Przeanalizujemy pracę z cut-outs i dochodzenie do produkcji, a także wasze pytania i wątpliwości.