Nataliia Stratiichuk

Od lat zaangażowana w edukację, łączyła doświadczenie w zarządzaniu szkołą z pasją do nauczania, jako lektor i opiekun metody Teddy Eddie w jednym z Akredytowanych Centrów Metody. Obecnie pracuje w Centrum Obsługi Klienta Edu Bears, gdzie jako Junior Customer Service Specialist and B2B Support Assistant odpowiada za wsparcie biznesowe oraz utrzymanie relacji z polskimi i zagranicznymi licencjobiorcami. Prywatnie pasjonuje się pozytywną psychoterapią oraz rozwojem osobistym.

Wydarzenia prowadzone przez prelegenta

niedziela, 30 marca

12:00

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KOLORY KLIENTÓW - CZYLI JAK OBSŁUGIWAĆ RÓŻNE OSOBOWOŚCI? część 1

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Poznaj kolory klientów i odkryj, jak rozpoznać ich typy na podstawie modelu Insight Discovery. Pokażę Ci, jak dopasować swoje podejście do różnych osobowości, by skutecznie pozyskiwać i obsługiwać klientów. Zdobądź umiejętność pracy z każdym typem klienta!

13:00

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KOLORY KLIENTÓW - CZYLI JAK OBSŁUGIWAĆ RÓŻNE OSOBOWOŚCI? część 2

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Poznaj kolory klientów i odkryj, jak rozpoznać ich typy na podstawie modelu Insight Discovery. Pokażę Ci, jak dopasować swoje podejście do różnych osobowości, by skutecznie pozyskiwać i obsługiwać klientów. Zdobądź umiejętność pracy z każdym typem klienta!