Od lat zaangażowana w edukację, łączyła doświadczenie w zarządzaniu szkołą z pasją do nauczania, jako lektor i opiekun metody Teddy Eddie w jednym z Akredytowanych Centrów Metody. Obecnie pracuje w Centrum Obsługi Klienta Edu Bears, gdzie jako Junior Customer Service Specialist and B2B Support Assistant odpowiada za wsparcie biznesowe oraz utrzymanie relacji z polskimi i zagranicznymi licencjobiorcami. Prywatnie pasjonuje się pozytywną psychoterapią oraz rozwojem osobistym.
12:00
12:00 - 12:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Poznaj kolory klientów i odkryj, jak rozpoznać ich typy na podstawie modelu Insight Discovery. Pokażę Ci, jak dopasować swoje podejście do różnych osobowości, by skutecznie pozyskiwać i obsługiwać klientów. Zdobądź umiejętność pracy z każdym typem klienta!
13:00
13:00 - 13:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Poznaj kolory klientów i odkryj, jak rozpoznać ich typy na podstawie modelu Insight Discovery. Pokażę Ci, jak dopasować swoje podejście do różnych osobowości, by skutecznie pozyskiwać i obsługiwać klientów. Zdobądź umiejętność pracy z każdym typem klienta!