Hanna Jopkiewicz

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego. Związana z branżą edukacyjną od 2012 r., kiedy rozpoczęła w Clan City pracę na stanowisku lektora. 4 lata później została metodykiem. Lata spędzone w szkole macierzystej metod Edu Bears pozwoliły jej poznać od podszewki nie tylko metodykę nauczania, ale także tajniki obsługi klienta oraz zarządzania szkołą językową. Od 2023 r. pracuje w Edu Bears jako Junior Customer Service Specialist & B2B Support Assistant i służy licencjobiorcom swoim wsparciem i doświadczeniem. W pracy stawia na relacje i wierzy w siłę, jaką niesie zgrany zespół. Jest poliglotką, a języki – obce i polski – oraz lingwistyka to jej największe pasje.

Wydarzenia prowadzone przez prelegenta

sobota, 29 marca

14:00

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

SEKRETARIAT - PLAN DZIAŁANIA NA SIERPIEŃ I WRZESIEŃ

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Pod koniec wakacji czas na reset i dobry plan! Pokażę Ci, jak ustalić cele na sierpień i wrzesień, aby maksymalnie wykorzystać ten okres. Nauczysz się, jak skutecznie rozplanować pracę, by poradzić sobie z wrześniową gorączką i wejść w nowy sezon z energią!

niedziela, 30 marca

11:00

11:00 - 11:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

JANINA 2.0. TRUDNE SYTUACJE KLIENCKIE

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Omówimy trudne sytuacje klienckie, wspólnie wypracowując możliwe rozwiązania. Pochylimy się nad przykładami zgłoszonymi przez uczestników!