Od lat związana z branżą edukacyjną, a swoje doświadczenie zdobywała, przechodząc wszystkie szczeble zawodowe w szkołach językowych, aż po stanowisko kierownika w szkole macierzystej Edu Bears – Clan City. Obecnie kieruje Centrum Obsługi Klienta w Edu Bears, gdzie z pasją dba o kompleksowe wsparcie szkół Partnerów, promując wysokie standardy obsługi klienta i efektywne rozwiązania. Profesjonalizm i dbałość o szczegóły są fundamentami jej pracy. Szczególną wagę przywiązuje do rozwoju – nie tylko własnego, ale także swojego zespołu, partnerów biznesowych i całej firmy. Jej celem jest budowanie długofalowych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i podnoszeniu kwalifikacji pracowników administracyjnych, co przekłada się na umacnianie szkół w sieci Edu Bears.
12:00
12:00 - 12:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Zmiany = Sukces? Czy zawsze? Czasem ich efektem są niepowodzenie i strata. Podczas warsztatu omówimy uznaną i skuteczną metodę przeprowadzania zmian w organizacji – ADKAR. Sprawdzimy wszystkie jej elementy i zastosowanie na realnym przykładzie przećwiczonym podczas warsztatu.
10:00
10:00 - 10:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Podczas sesji pochylimy się nad czterema aspektami, które są konieczne aby nawiązać i utrzymać dobre relacje Sekretariatu z Rodzicami. Każdy omówimy w szczegółach oraz przedstawimy w scenkach. Nie zabraknie też przykładów z życia wziętych.
11:00
11:00 - 11:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Omówimy trudne sytuacje klienckie, wspólnie wypracowując możliwe rozwiązania. Pochylimy się nad przykładami zgłoszonymi przez uczestników!